Veelgestelde vragen & Algemene voorwaarden

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We zullen uw bestelling binnen 1-5 werkdagen verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u hiervan een bevestigings mail.

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Zodra wij je bestelling hebben verzonden, zul je een mail ontvangen op het mailadres wat je hebt ingevuld bij het bestellen. Let op: deze mail kan ook in het vakje "reclame" staan.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?

Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog annuleren?

Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. Is er iets mis gegaan of indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om gelijk even contact op te nemen met onze klantenservice.

Mocht er iets niet naar wens zijn, kan ik mijn bestelling dan retourneren?

Jammer dat je niet tevreden bent! Je kunt bij ons altijd je bestelling retourneren. Retourneren kan binnen 15 dagen.

Wij gaan er natuurlijk vanuit dat alles naar wens is en wij niks vergeten zijn. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, kun je ons een bericht sturen via de mail. Retourneren is alleen mogelijk bij kleding en tassen. 

Sieraden kunt u ivm hygiëne niet retourneren.We geven dus ook geen geld terug als er niks met de producten aan de hand is.

De kosten van retournering worden gedragen door de koper en worden niet door ons vergoed. De retournering moet altijd via PostNL met track & tracé.

 

Retourneren

Je kunt het kleding of sieraad retourneren en dan zul je het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) weer ontvangen. Bij het retourneren zijn een aantal dingen belangrijk:

1. De kosten van het retour sturen zijn voor de koper. 

2. Het item dient binnen 15 dagen door ons ontvangen te zijn.

3. Vóórdat het item wordt geretourneerd, dien je een mail te sturen naar lentethelabel@gmail.com Vermeld hierin het item dat je wilt retourneren en waarom je het wilt retourneren. Wij zullen dan het adres sturen waarnaar het item mag worden opgestuurd.

4. Alle items die worden geretourneerd moeten in dezelfde staat zijn als bij ontvangst. Dit betekent, originele verpakking, kaartje aan het item en geen gebruikerssporen. 

5. Voeg een briefje toe met je naam/ordernummer in de verpakking.

Wanneer jouw retournering in goede orde is ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggeboekt op je rekening. Let op! 14 werkdagen is ongeveer 3 weken. (Weekend, feestdagen zijn geen werkdagen)

LET OP! Bikini's, hoofddeksels, haarclips, zonnebrillen en sieraden kunnen i.v.m hygiene niet bij ons worden geretourneerd. 

Wij behouden altijd ons recht retouren te weigeren wanneer deze niet aan de retour voorwaarden voldoen. 

Wat als mijn bestelling niet aankomt?

Wij verzenden alle bestellingen netjes, dus we gaan er vanuit dat het altijd aankomt. Mocht je bestelling toch niet binnenkomen, stuur ons dan een mailtje. Via daar helpen wij je verder. Wij zijn dus niet verantwoordelijk voor de fouten van PostNL. Als heb je gekozen voor track en tracé krijg je het aankomst bedrag terug als de bestelling niet is ontvangen.

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

In Nederland kan je via iDEAL betalen. In België via Bancontact.

Klachten

Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd? Stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect. 

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen via:

lentethelabel@gmail.com